Beckett Message Boards

Full Version: 10 Boxes of 2011 Topps Magic with scans and dupes
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ok so my order of 10 boxes of this stuff showed up today. Just finished busting, sorting, and scanning to share with you guys.

I got 33 dupes, #'s:
3,3,4,7,7,8,9,9,10,11,11,16,19,27,27,33,33,34,35,35,45,45,45,53,53,55,56,62,76,77,77,81,82

Missing the following for my complete base set:
6,12,13,15,21,22,23,30,39,41,49,52,54,69,71,74,78,79,80,83,85,99

***25,29,36,37,44,51,61,63,65,73,75,87,91,95***

*** Are incoming from ftballcardz! Thanks a TON!!!! Beckett Members ROCK!

Now lets see some pics eh? Smile

Yes I got a Newton for my set so at least I wont have to try and buy or trade for the top single:
[Image: 2011MagicCamNewtonBase001.jpg]

These are PC for me... dupes that didn't get listed for trade for obvious reason:
[Image: 2011ToppsMagicJamieHarper001.jpg]

Here are the auto's... :/
[Image: 9MagicAutos001.jpg]

Sucks to have a dupe auto but oh well... guess nothing can be done about it.

Here are 3 cards that were better than the autos IMO:
[Image: MagicVariationSPs001.jpg]
SP variations, undecided if I wanna shoot to get all of em... either way I have 1 Thomas available for sure.

Overall I'd say I was a little disappointed with the break.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

But I'd be lying! 10 boxes but only 9 autos... or was there 10? Oh yeah, had this little one long about the 8th box, and up til then was pretty disappointed for real lol. Enjoy:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

[Image: 2011ToppsMagicCamNewtonAUTO001.jpg]

So... only 1 sold on the bay so far... and this bad boy looks in person to be perfect! Speaking of, some of the cards don't look as if they got cut really well, little tags on some of the corners... a bit disappointing for sure. Anyway, not sure what I'm gonna do with him yet, would consider offers but just not sure.
i make you a real good offer on that cam i boost up your pc for sure with chris johnson auto britts auto more titans
IDK if there are SP autos or not in this years Magic, but there have been numerous auctions of some of the players, yet only 1 has sold and there are no more listed of Cam... First one sold for $382.50 or some odd cents. I'm thinking it's going to be hard to pass up selling it... it will have paid for my entire break, and lets be honest, the rest wasn't that good lol.

Feel free to send an open trade offer or to PM me with offers.
sell it,set collectors will go crazy lol lucky!!!!!!!!!!!
I have 8 of the ones your missing from the boxes I busted.... PM your address and I will mail them to you if your putting the set together.
I have a bunch of lockers.....like a certified numbers prime auto /15...and some sweet multi color patches...plusses all the Harper's....still need to get my first Cam auto....lol
I need 4,7,8,1016,19,34,56,62

but i the needs you have i don't have any dupes of those, can we work something else out
Wow, these magic breaks are looking ROUGH. Good thing I didn't buy any. Note to self: if I do decide to buy any, I need to buy 10 to have a chance at getting a worthwhile auto.
What a newton
Sell it Trav, get your money back. Like you said, the rest of the autos aren't going to get you a damn thing.
Pages: 1 2