`
 (Toll Free)
Post Reply 
Share Thread:
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
My first relic
01-10-2013, 08:22 PM
Post: #1
My first relic
Yay! I got this today from a box of Bowman draft and prospects Big Grin

[Image: IMG_20130110_201441_670_zpsad5d1e2e.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 08:23 PM
Post: #2
RE: My first relic
Congratulations! He is one good prospect, too.

[Image: k4VFlSs.png] [Image: xnRMc6d.png]

I collect Dirk Hayhurst.
Thank you jbel4331 for the banner!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 08:30 PM
Post: #3
RE: My first relic
Very cool. Once you get one you won't want to stop! Smile

[Image: MusialCastrobanner.png][Image: 1958Castro.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 08:33 PM
Post: #4
RE: My first relic
welcome to the fun! thats a great first relic! im hoping he ends up in the bigs this year.

[Image: m3OLcuF.png]
Sig by: jbel4331 / STL Cardinals & Rams Collector
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 08:35 PM
Post: #5
RE: My first relic
Nice hit! Congrats. Now it's gets addicting!!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 08:47 PM
Post: #6
RE: My first relic
Did you touch it? The warm from your fingertips over the soft fabrics brings a certain smile to your soul. I mean.. Yeah...

Looking to complete the 2013 Archives Mets fan favorite Au's (Just need Ron Darling) and 2014 Topps Gypsy Queen set mini base + SPs. Also working on 2015 Topps Chrome and updates. Please note that if you have less than 15 trades, I ask that you send first.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 08:56 PM
Post: #7
RE: My first relic
(01-10-2013 08:47 PM)muz0 Wrote:  Did you touch it? The warm from your fingertips over the soft fabrics brings a certain smile to your soul. I mean.. Yeah...

I actually did touch it and enjoyed the softness LMAO, I hope that doesn't make me weird lol
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-10-2013, 09:06 PM
Post: #8
RE: My first relic
(01-10-2013 08:47 PM)muz0 Wrote:  Did you touch it? The warm from your fingertips over the soft fabrics brings a certain smile to your soul. I mean.. Yeah...

I know what you're talking about. It DOES bring a certain smile to my soul!

[Image: k4VFlSs.png] [Image: xnRMc6d.png]

I collect Dirk Hayhurst.
Thank you jbel4331 for the banner!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-11-2013, 12:48 AM
Post: #9
RE: My first relic
(01-10-2013 08:22 PM)YuriTheFury Wrote:  Yay! I got this today from a box of Bowman draft and prospects Big Grin

Congrats! That's a great card of a great prospect!
Good job!

[Image: Ch4Mt.png]
Avatar and Banner courtesy of jbel4331. THANKS!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-11-2013, 02:39 AM
Post: #10
RE: My first relic
nice! way better then my first. i got a crappy corey patterson bat card.

[Image: w6CF1RN.png]
Another great banner by jbel4331!

Also collecting Brewers prospects and Hall of Fame autos
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)