`
 (Toll Free)
Post Reply 
Share Thread:
 
Thread Rating:
  • 2 Votes - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Just bought a 24 box case of 08 LCM
06-16-2012, 04:42 PM
Post: #31
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
I wouldnt mind checking out the Marinos...Sorry you didnt pull anything BIG bud.

Unique Cards:
Dolphins - ?
Marino - 1867
Zach Thomas - 682
Jason Taylor - 583
Lamar Miller - 131
[Image: 4F27A3AC-9ACF-437D-980D-3302B03C9A4A-127...fd7aa1.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-16-2012, 05:19 PM
Post: #32
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
(06-16-2012 04:42 PM)bakerman8419 Wrote:  I wouldnt mind checking out the Marinos...Sorry you didnt pull anything BIG bud.

damn you beat me to it LMAO Smile

[Image: mooncricket916.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-16-2012, 05:27 PM
Post: #33
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
(06-16-2012 05:19 PM)mooncricket916 Wrote:  damn you beat me to it LMAO Smile

Hey you need to stick to your boy and leave mine alone lol. Not sure if you saw it but he said patches...so there are at least 2...

Unique Cards:
Dolphins - ?
Marino - 1867
Zach Thomas - 682
Jason Taylor - 583
Lamar Miller - 131
[Image: 4F27A3AC-9ACF-437D-980D-3302B03C9A4A-127...fd7aa1.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-16-2012, 05:34 PM
Post: #34
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
(06-16-2012 05:27 PM)bakerman8419 Wrote:  Hey you need to stick to your boy and leave mine alone lol. Not sure if you saw it but he said patches...so there are at least 2...

lol all yours man Smile Grab them both! I'm not greedy LMAO

[Image: mooncricket916.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-16-2012, 05:39 PM
Post: #35
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
Did u pull that Stewart in your bucket from the case? That patch is very nice!

[Image: UNC-Football_zps83e959a6.gif]
http://sportscardalbum.com/u/jdetter23
Current Wish list lol
1.2005 Sweet Spot Evan Mathis RC(mint condition)
2. Harrison Barnes Immaculate RPA /40
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-16-2012, 08:14 PM
Post: #36
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
I am actually going to hold on to everything for now looking to collect set especially the gold patches. But I will keep you all posted.

Thanks for all the nice comments

[Image: 49ers.jpg]

http://s470.photobucket.com/albums/rr70/brett031382/


Super collecting 2008 Leaf Certified, Patrick Willis and multi color patch autos
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-17-2012, 03:33 PM
Post: #37
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
Can I just see them at least??? lol.

Unique Cards:
Dolphins - ?
Marino - 1867
Zach Thomas - 682
Jason Taylor - 583
Lamar Miller - 131
[Image: 4F27A3AC-9ACF-437D-980D-3302B03C9A4A-127...fd7aa1.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-17-2012, 03:45 PM
Post: #38
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
(06-16-2012 09:30 AM)bdb1 Wrote:  It was such a crappy break I didnt even scan the cards best card I got in the whole case was a freshman fabrics gold auto of Jordy Nelson /25 and a couple of Marino patches. 4 Patch cards were damaged and I called panini and they wont replace.
I didnt get any doubles on the Earl Bennetts.

did you get any mcfaddens? sorry to hear about the damaged cards...hate when that happens

[Image: cyber-1.png]
Bucket
Collecting Raiders....Ford, Jones, McFadden, McClain, Bo, brown ++
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-18-2012, 07:11 AM (This post was last modified: 06-18-2012 07:12 AM by bdb1.)
Post: #39
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
(06-17-2012 03:45 PM)cybertrenz02 Wrote:  did you get any mcfaddens? sorry to hear about the damaged cards...hate when that happens

Yeah I pulled a couple I might have a double I will check tonight.
(06-17-2012 03:33 PM)bakerman8419 Wrote:  Can I just see them at least??? lol.

Check back tonight I will post Pictures.

[Image: 49ers.jpg]

http://s470.photobucket.com/albums/rr70/brett031382/


Super collecting 2008 Leaf Certified, Patrick Willis and multi color patch autos
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-18-2012, 02:58 PM (This post was last modified: 06-18-2012 02:58 PM by alstott9adams.)
Post: #40
RE: Just bought a 24 box case of 08 LCM
good luck with the damaged cards contact the company

[Image: marksig1.jpg]
STAN MIKITA CUP FOUNDATIONS
MATT SMABY CUP PRINTING PLATES

BUCKET LINK
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)