`
 (Toll Free)
Post Reply 
Share Thread:
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
03-16-2012, 06:05 AM
Post: #11
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
(03-15-2012 03:55 PM)wibs13 Wrote:  Yeah, just gotta hope he does well. It's a sweet hit, though.

yeah, i wish i knew how sweet it was before i redeemed it. If he gets off to a fast start i should be ok though, def gonna sell it if its still up there in price. Maybe topps will actually send 1 redemption on time for once , prob not though
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 07:32 AM
Post: #12
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
LOL when i looked at your original post john and you said that you did ok on the break i was like WTF ??? The darvish is probably like a 10 Case hit if not more. Probably one of the top 3 hits in the product. Oh well hopefully he is doing awesome when you get it and you can sell it for 5 grand !

Looking for Highend Pujols/Chipper/Longo

Also looking for a new sweet banner, i will provide all the pictures just need someone to put together a sweet one !
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 07:36 AM
Post: #13
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
(03-16-2012 07:32 AM)jrod1022 Wrote:  LOL when i looked at your original post john and you said that you did ok on the break i was like WTF ??? The darvish is probably like a 10 Case hit if not more. Probably one of the top 3 hits in the product. Oh well hopefully he is doing awesome when you get it and you can sell it for 5 grand !

I REALLY should've done some research before i redeemed it lol...i just figured it would be like a hundred dollar card...i was thinking hes gonna suck anyway but i just became his biggest fan Smile
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 07:47 AM
Post: #14
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
/facepalm
DUDE!
RESEARCH! you could have paid off your CAR!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 07:53 AM
Post: #15
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
John if the hellickson was the pack ht it should ave been encased. Dumb I agree but the main hit in each is encased.

[Image: broockerd_zpsd0d55e86.png]
Kila Ka'aihue 133/138 Non 1/1s (96% complete) 13/64 1/1s (19% complete)
Auto Needs: http://www.beckett.com/forums/thread-1529244.html
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 08:01 AM
Post: #16
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
(03-15-2012 03:27 PM)john1580 Wrote:  I redeemed the darvish...ddnt know that these were selling on the bay for 2 grand...wtf is that about ? Some titles say they are /25 , i dnt see anything that says that, is that true ?

the lininsanity of baseball maybe.....Smile

[Image: b51739f0-57c5-497f-b37e-f01ed57fc467.jpg]
traders beware: jakelovescards---shultsy24
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 09:43 AM
Post: #17
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
Nice pulls.

[Image: 755bd9c1.jpg]
I will miss you bbills1999
Where are you XstreamInsanity/Jason?
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 08:44 PM
Post: #18
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
Nice pulls I really Like the Gehrig game used. Good Breaks

[Image: roughdraft_edited-1.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 08:54 PM
Post: #19
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
they have to put the redemptions in cases otherwise people would know which packs had redemptions.

[Image: zmhower2469.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2012, 11:00 PM
Post: #20
RE: 1 box of Tribute and 2 Tier One boxes
I'd love to get the Albert Belle off you John.

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)