Beckett Message Boards
2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - Printable Version

+- Beckett Message Boards (http://www.beckett.com/forums)
+-- Forum: Hobby Talk (/forum-1.html)
+--- Forum: Football (/forum-6.html)
+---- Forum: Box Breaks (/forum-7.html)
+---- Thread: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits (/thread-1518889.html)

Pages: 1 2


2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - ricky williams 34 - 11-16-2012 12:12 AM

Not sure why, but I pull more TE cards than anyone I know...wish it could have been an RGIII!


Pleased overall though. I like Chrome, but especially enjoy the refractors this year. Not sure why, they usually make me want to scream with the 703 variations of the same card.



Base rookies
[Image: img747.jpg]





James Refractor, Pierce & Martin Xfractors, Barron Purple /499 (for PBean), nice Hillman with the 34 jersey!...pulled both SJax from the same pack Xfractor and Camo /499. (likey the Camo!)

[Image: img748.jpg]






Oh, and this... yep, you guessed it. Seriously??

[Image: img749.jpg]


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - usafshelland - 11-16-2012 01:07 AM

Love the Steven Jackson camo... try me for it. Thx.


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - ugameck - 11-16-2012 07:28 AM

Justin Blackmon - END? Split end?


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - BANKSJ - 11-16-2012 08:09 AM

Ws the blaster from Tarsget?


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - onyxdragon5977 - 11-16-2012 03:31 PM

I would ask to trade for the Jacksons, but alas, I have nothing to trade!

Good break, nonetheless!


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - nineof - 11-16-2012 04:03 PM

If the Orson Charles isn't gone already, I'd like a shot at it...


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - mik253 - 11-16-2012 05:14 PM

The blasters sure are nice..... Big Grin


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - alstott9adams - 11-16-2012 05:16 PM

not bad


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - ricky williams 34 - 11-16-2012 07:56 PM

Thanks for the comments everyone. Not really up for trading at the moment, too much other stuff to do.


(11-16-2012 07:28 AM)ugameck Wrote:  Justin Blackmon - END? Split end?

LOL!! Was wondering the exact same thing. Wide end?


(11-16-2012 08:09 AM)BANKSJ Wrote:  Ws the blaster from Tarsget?

Yes, from Target.

(11-16-2012 04:03 PM)nineof Wrote:  If the Orson Charles isn't gone already, I'd like a shot at it...

It's gone. To NY.

(11-16-2012 05:14 PM)mik253 Wrote:  The blasters sure are nice..... Big Grin

Yeah, yeah...


RE: 2012 Chrome Blaster...with Mik's PC hits - nineof - 11-16-2012 08:09 PM

(11-16-2012 07:56 PM)ricky williams 34 Wrote:  It's gone. To NY.

Dang it. Can't catch a break this week. Wink